Translate

quinta-feira, 7 de julho de 2011

Today I wish more radiant than the sun can be ...
I imagine the light of the Lord touching me ... and like all my days I still feel it's there ... ... warming my be sheltering and guiding my feet ... .. I believe in Angels of Light, that God touches and says .... go .... open the doors of opportunity, of Affection, Goodness, the forgiveness, Love, Understanding, Open our hearts to our mind to leave this in Transforming Light, because you are so flawed before you, have no understanding of the often heard the saying ... .. ... of Love . ... the host and wait ... do not want power, I want happiness, want no assets, I want security, do not I ask nothing but what I need to live in dignity and peace ..




Hoje eu Desejo o Sol mais radiante que possa existir...
Imagino a luz do Senhor me Tocando...e como todos os meus dias eu continue sentindo que ele está lá... aquecendo meu ser...amparando...e guiando meus pés..Acredito nos Anjos de Luz, aquele que Deus Toca e diz....vá....abra as portas da Oportunidade, do Afeto, da Bondade, do Perdã
o, do Amor,da Compreensão, Abra nossa Mente nosso coração para que deixemos esta Luz nos Transformar, pois somos tão falhos senhor diante de Ti, não temos muitas vezes o entendimento do dizer...do ouvir...do Amar...do acolher...e do esperar...não quero Poder, quero felicidade, não quero bens, Quero Segurança, não Peço nada além daquilo que preciso para eu Viver com Dignidade e Paz...

Nenhum comentário: